01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg23.jpg24.jpg25.jpg26.jpg27.jpg28.jpg29.jpg

zakopane 2cW dniach od 5 do 9 maja klasa 2c gimnazjum odpoczywała u stóp polskich Tatr. Do Zakopanego dotarliśmy wyjątkowo pustą Zakopianką, a miasto przywitało nas piękną, słoneczną pogodą. Po kilkugodzinnej podróży odbyliśmy długi, powolny spacer po Krupówkach, napawając się świeżym górskim powietrzem, po czym udaliśmy się do Poronina - do naszego miejsca noclegowego.
Następnego dnia, wraz z przewodnikiem, który poinformował nas, jak się należy zachowywać na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego, poznaliśmy urokliwą Dolinę Kościeliską, której drzewostan ucierpiał niestety w ostatnim czasie z powodu silnego halnego. Niezwykłym przeżyciem tego dnia było dla nas odwiedzenie Jaskini Mroźnej. Niskie i wąskie odcinki korytarzy niekiedy budziły w nas strach i niepewność czy damy radę dotrzeć do wyjścia (taka mała lekcja pokory).
Trzeciego dnia wycieczki wstąpiliśmy z wizytą do Muzeum Tatrzańskiego Parku Narodowego, w którym m.in. obejrzeliśmy interesujący film dokumentalny o zwierzęcych mieszkańcach górnych partii Tatr. Później mieliśmy okazję podziwiać niesamowite widoki z Wielkiej Krokwi (skocznia narciarska), następnie odwiedziliśmy Sanktuarium na Krzeptówkach. Po południu natomiast przez 2 godziny mogliśmy się cieszyć urokami zakopiańskiego Aqua Parku. Zabawa była przednia:-)))))))))
W przedostatnim dniu wycieczki pojechaliśmy naszym autokarem do Palenicy Białczańskiej, żeby stamtąd udać się nad Morskie Oko - największe jezioro w polskich Tatrach. 9 - kilometrowa trasa zaskoczyła nas sporą ilością śniegu, który pięknie się komponował z widocznymi gdzieniegdzie wiosennymi kwiatami. Po drodze urzekły nas słynne Wodogrzmoty Mickiewicza.
Zważywszy na interesujący program wyjazdu, cudowną pogodę, fantastyczne widoki, świetny ośrodek, w którym się zatrzymaliśmy i rewelacyjną atmosferę, którą udało nam się zbudować - tegoroczną wycieczkę należy uznać za BARDZO, ale to BARDZO UDANĄ :-)