fb

krakowW dniach od 4 do 6 maja byliśmy z naszą klasą na wycieczce w Małopolsce. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego, w którym oglądaliśmy film w technice 3D, odkopane narzędzia z prehistorii oraz zwierzątka, które mieszkają na terenie Ojcowskiego Parku Narodowego. Następnie, zwiedzaliśmy Park Narodowy z panią przewodnik, gdzie mieliśmy okazje wejść na górę Łokietka, aby zwiedzić jego jaskinie. Potem pojechaliśmy do pensjonatu, gdzie zjedliśmy pyszny obiad. W dniu 5 go maja pojechaliśmy zwiedzać Kraków. Gdy czekaliśmy na panią przewodnik robiliśmy sobie grupowe zdjęcia na pomniku upamiętnienia bitwy pod Grunwaldem. Na początku zwiedzaliśmy rynek a potem dzwon Zygmunta i Kościół Mariacki. Na koniec podzieliliśmy się na dwie grupy, jedna zwiedzała muzeum, które znajdowało się pod rynkiem, a druga grupa kupowała pamiątki. Potem była zamiana. Tego dnia zamiast kolacji mieliśmy zorganizowane ognisko. Pyszne były kiełbaski z ogniska:-) Większość z nas była zachwycona! Podczas wieczoru opowiadaliśmy sobie kawały, najwięcej z nas opowiedział Andrzej - specjalista od kawałów. W piątek (6.05) wracaliśmy do domu, ale przed wyjazdem zwiedzaliśmy Kopalnie Soli w Wieliczce, gdzie zeszliśmy 135m pod ziemię!!! Spotkaliśmy skarbnika, który kazał nam toczyć solne bałwany i nosić drewno a w nagrodę dostaliśmy po zakładce do ksiązki. Około godziny 20.00 szczęśliwie wróciliśmy pod szkole i wszyscy rozjechaliśmy się do domów.